21 augustus (2e dag)

Ik loop achter met het verslag dus ben er maar even goed voor gaan zitten. Veel plezier.
Mijn ouders zijn om 8 uur s'ochtends vertrokken richting Arkansas. Wij hebben vervolgens wat rond gehangen in het huis (zwemmen, spelletjes, spelen en opruimen) en toen naar Port Charlotte gegaan. Als eerste hebben we daar een bezoek gebracht aan Toys 'r us. Die is ook onwijs groot! Ze mochten van ons een kadootje uitkiezen en dat duurde heeeeel lang voordat ze een keuze konden maken. Er was ook zo veel leuks. Voor Thijmen is het uiteindelijk een doosje Pokemonplaatjes geworden. De plaatjes die ze hier hebben hebben ze vast niet in Nederland, was zijn mening. Bij thuiskomst bleek dat ie toch 2 dubbele had.....
Mees ging weg met een knuffel. Alsof hij er thuis nog niet genoeg heeft. Deze was wel heel bijzonder want die was van Pokemon.
Charlotte had een rose schortje uitgekozen voor haar keukentje met de tekst "Very cute assistant".
We kwamen daar Nederlanders tegen. Die hadden een paar leuke tips voor ons wat betreft de stranden.
Toen maar iets drinken. Maar waar? Naast de Toys 'r us zat een shoppingmall. Bingo!!
Ik blij. Op naar het foodcourt. Dit is een grote gang/ruimte met allemaal eettentjes. En een Starbucks. De kinderen zochten wat eten uit. Buit: een spagetti, een pizza en een ijsje. Hier kunnen ze met zijn 3e van doen. Charlotte en Mees wilde graag in zo'n autootje waar je geld in moet doen. Er stonden daar verschillende soorten en natuurlijk hebben wij er een uitgezocht die het niet doet. 75 eurocent weg! Ik vroeg het aan een mevrouw die daar werkte of ik misschien iets verkeerds deed. Nee en ze stonden ook aan dus dat was het niet. Ik kon maar het beste naar de costumservice gaan en het daar vragen. Ok, stukje lopen en ons probleem daar neergelegd. Nu komt het: Ik moest een formulier invullen met mijn bankgegevens en dan werd het in behandeling genomen en dan vervolhens teruggestort!!! En dat allemaal voor 75 dollarcent! Conclusie: Laat maar.
Nadat de kinderen in een draaimolentje geweest zijn dat het wel deed zijn we nog naar een schoenenzaak geweest, JC Penny en Dillards. Ondertussen was mijn hubbie bokchagarijnig en besloten we maar dat ik de volgende keer met mijn moeder moest gaan of alleen(oei). Tja, hij houdt nou eenmaal niet van winkelen zelfs niet in de States.
Next stop: the beach. Port Charlote beach viel tegen. Was meer een haven dus opnieuw de auto in en op weg naar Englewood beach. Dit strand was heel mooi maar het was ondertussen redelijk bewolkt geworden en het zag er naar uit dat het zou gaan regenen. Dus wederom alles weer inladen en toen maar op weg naar huis. We zouden nog wat spullen halen bij Walmart maar omdat Brian geen winkel meer kon zien zijn we maar naar huis gereden. Het was ook al half 5.
Thuis lekker met zijn alle gebarbequed en de kinderen op tijd op bed gelegd. Ze waren erg moe.
Brian heeft eindelijk ontdekt hoe de loopband werkt dus die heeft hem alvast uitgeprobeerd. Dan zal ik het morgen proberen.......?
Na onze avondduik en bezoek aan de jacuzzi zijn we heerlijk gaan slapen.

Ton en Hetty: Hebben een overnachting gehad in Montgomery, Alabama. Ze hebben 1000 miles kunnen rijden. Viel niet tegen. Ze hadden meer kilometers kunnen maken als ze de staart van Bill niet hadden meegekregen. Het moet noodweer geweest zijn. De auto's stonden stil op de snelweg met hun knipperlichten aan. Het was vrij angstig, zei zelfs mijn vader. De verwachting is dat ze de volgende dag al rond 2 uur bij Tiffeny zijn.


Vertrek Ton en Hetty in "onze straat".


Lunch in de "shoppingmall"



schelpen zoeken op het strand

1 opmerking:

  1. Hey Kim,

    Weet je wat je ook kunt doen???
    Mij meenemen om te shoppen en dan laat je Brian bij Peter achter, kan ie mee schoffelen in de tuin!!! (hahahahahahahaha)
    Ik zou het wel weten!!!!!!!!!

    Liefs,
    Claar

    BeantwoordenVerwijderen