De auto/vette bak

We moeten natuurlijk ook nog vervoer hebben. Via het forum las ik veel goede berichten over USA-reisen in Duitsland en dan vooral de Chevrolet Equinox. Deze vond manlief en mijn vader er wel gaaf uitzien. Dus goedkeuring.
Het schijnt dat deze auto vrij populair is onder de autohuurders en dus dan ook vaak niet beschikbaar is. Je wordt dan ge-upgrade. Da's helemaal mooi! Daar hoop ik een beetje op want dan hebben we zeker genoeg ruimte om onze lege koffers heen en volle koffers terug te vervoeren.
Voor de duidelijkheid: We hebben natuurlijk 2 van deze auto's gehuurd. Voor de volle 2 weken. Prijs was ook niet onaardig: 393 euro voor 2 weken, per auto. Tanken kost daar maar
44 eurocent per liter dus mochten ze ons upgraden naar, laten we zeggen een Hummer (ahum), vergeten we even dat we vaak moeten tanken.
Hierbij een foto van de nieuwe auto van mijn man en mijn vader:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten