Schema Ton en Hetty

Mijn ouders gaan een paar dagen op pad.
Wij zijn in het verleden gastgezin geweest van de jongerenorganisatie Up with People. Er heeft toen een tijdje een meisje bij ons gewoond en wij hebben al die tijd contact gehouden. Ze woont in Arkansas. Wij zijn inmiddels een paar keer bij haar en haar ouders op bezoek geweest. Zo ook deze keer.
Mijn ouders vertrekken op vrijdag en hopen dan op zaterdag rond 16.00 uur te arriveren. het is namelijk 1600 km!! Wij gaan om de reden van de grote afstand dan ook niet mee. ik baal wel als een stekker maar onze tijd is hier al zo kort en om nu met de kindjes weer zo lang te reizen zien we niet zitten.
Er wordt helemaal een feestje georganiseerd voor mijn ouders en alle mensen die we in de loop der jaren daar hebben leren kennen zullen aanwezig zijn.
De planning was om mijn ouders op 27 augustus in Epcot weer te zien. Na het zien van dit huis en de wetenschap dat er gratis greenfees zijn om te gaan golfen komen ze dinsdag al terug. Dus 1600 km heen, 1600 km terug om zaterdag en zondag bij te kletsen en te huggen en dan op maandagochtend weer vertrekken. Pfff maar wel super! Ben erg benieuwd naar de foto's en videobeelden!!
Fijn dat ze eerder terug zijn: kan Brian ook een balletje slaan en ik lekker shoppen met mijn moeder want mijn hubby houdt het shoppen nu al voor gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten