We zijn er klaar voor

Het is 22.00 uur en we zijn klaar. Voor ons doen niet slecht!
Het dringt nog steeds niet echt tot me door. Maandenlang ben ik met de voorbereidingen bezig geweest en nu gaan we toch echt: 19 augustus is bijna aangebroken!!!
Om 4.15 uur komt de taxi ons halen en brengt ons vervolgens naar Antwerpen. Een hele kleine luchthaven schijnt het te zijn. We hoeven ook maar maximaal een uur van te voren aanwezig te zijn. Eerder is de luchthaven niet eens open. Voor mijn ouders, Brian en ik heb ik al ingecheckt. Op een of andere manier ging dat niet voor de kinderen dus moeten we het daar doen.
We vertrekken om 7.15 uur richting Manchester
Om ongeveer 8 uur zijn we in Manchester waar we om 10.30 uur de lucht in gaan naar Orlando. Hier heb ik vannochtend ook al voor ingecheckt. Ik heb zelfs de instapkaarten al. Raar idee hoor dat je dat tegenwoordig allemaal online doet. Het zal zeker een hoop schelen in tijd, op het vliegveld. We hoeven nu alleen de koffers maar af te geven. We zitten gelukkig allemaal bij elkaar. Rij 47. Redelijk in het midden. We arriveren om 14.00 uur (plaatselijke tijd) in Orlando.
De afstreepkalender moet ook mee op vakantie want Mees wil weten wanneer we naar huis gaan: we zijn nog niet eens weg!!
De kinderen zullen Rover (onze poes) onwijs missen dus de kalender is een goede houvast voor ze. Nog zoveel nachtjes en dan zien we hem weer.........
Nou mensen; weltrusten voor nu (hoop dat ik kan slapen) en het eerste berichtje zal aan de andere kant van de oceaan zijn. Waarschijnlijk op donderdag pas.
Bedankt voor alle berichtjes zover. Heel leuk!




Rover kijkt zelfs zielig.

2 opmerkingen:

  1. Beste vakantie gangers...waarschijnlijk liggen jullie nu prins & princces heerlijk te slapen...ik zit achter mijn Appel met foto's te shoppen...(23:56 uur) en dacht laat ik eens kijken of Kimmetje al een eindverslag heeft gemaakt, na het inpakken...en jawel....Fijn dat jullie toch betijds naar bed hebben kunnen gaan, het gaat een lange reis worden. We vonden het leuk jullie vanavond nog even te hebben gezien. Ik heb nog even zitten twijfelen of ik jullie kom uitzwaaien in de vroege ochtend maar ik verblijf toch maar in mijn bedje...
    Hele goede reis! Geniet van alles om jullie heen en we houden contact. Het is net of jullie een wereld reis gaan maken, gelukkig zien we jullie over 16 dagen weer. Knuffels Natas x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zijn al op reis, ik wens jullie een hele fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen