Het begint op te schieten

We hebben nog 8 dagen en ik kan je zeggen dat het aardig begint te kriebelen. Niet alleen bij mij maar zeker ook bij de kinderen. Mees zet elke dag trouw een kruisje op zijn aftelkalender en vraagt me elke dag weer of 8 nachtjes (of 9, of 10-net hoeveel dagen nog) slapen nog veel is. Hij vindt van niet dus dat betekent dat het heel dichtbij komt, toch mam?
Ook vinden ze het alle drie geweldig om filmpjes op youtube te zien die ook maar iets met Disney of Amerika te maken hebben.
De rest van het gezelschap leest nu ook het blog en sommige zien dus nu ook voor het eerst waar we eigenlijk verblijven en wat we precies gaan doen. Handig he Brian en mam zo'n weblog? Ze hebben mij maar laten plannen en regelen en gaan er klakkeloos van uit dat het goed komt. Voor de kenners: budget heeft manlief maar laten varen; heeft toch geen zin......
Nu ik de planning hier gepost heb zie je duidelijk dat het maar goed is dat we de eerste week niets doen; De tweede week zit lekker vol! En dan te bedenken dat ik al zo veel heb moeten schrappen! In Orlando en omgeving is zooooo veel te doen! Hoorde van de week dat op 25 augustus de Discovery gelanceerd wordt. Dit is natuurlijk onwijs apart om mee te maken. We moeten in onze situatie echter wel reeel blijven. Het is namelijk bijna 3 uur rijden vanaf Bradenton (enkele reis) en de lancering is om 2 uur s'nachts. wat het nog unieker maakt maar voor ons geen haalbare kaart is met 3 kleine kinderen. We hebben gedacht aan een overnachting maar dan moeten we de volgende dag weer terug en de dag daarop vertrekken we wederom die richting op. Daarbij heb je ook nog kans dat het uitgesteld wordt door bv het weer.
Conclusie: dan maar geen lancering. Cape Canaveral is ook al leuk zonder de echte take-off. Zo is het dus met een hoop dingen: Sea World, Universal Studio's, de zwemparken, de midgetgolfbanen, de gewone golfbanen, downtown, niks doen, shoppen, etc, kunnen we allemaal niet doen: "Life is all about making choices" Nou, die quote gaat in Amerika zeker op!
Wie weet raken we net zoals alle andere Floridagangers verslaafd en komen we nog een keer terug. Nu eerst deze droomvakantie..............

De kalender van Mees

1 opmerking:

  1. Ik eet mijn hoed op als jullie volgende keer niet weer naar Florida gaan!

    BeantwoordenVerwijderen